רעיונות למתנות ליולדת

רעיונות למתנות ליולדת

רעיונות למתנות ליולדות – הרגע המדהים כבר הגיע, ובשעה טובה נולד תינוק. עכשיו המשפחה הקרובה, החברים, העמיתים לעבודה – כולם רוצים להביע אהבה ותמיכה במשפחה הצעירה שנולדה, ובמיוחד ליולדת. איזו מתנה הכי טובה לאישה שזה עתה ילדה? מה יכול להביע את התמיכה, האהבה והשמחה שאתם מרגישים? וממה כדאי להיזהר כשבוחרים מתנות ליולדת? שווה לקחת רגע ולחשוב על הדברים הללו, כדי לבחור את המתנה המושלמת.

קודם כל – ממה כדאי להיזהר בבחירת מתנה ליולדת…

 

לא כל דבר הוא רעיון טוב לשלוח ליולדת, במיוחד לא אם היא עדיין בבית החולים. ישנם דברים שכדאי לקחת בחשבון, ולבדוק אותם רק ליתר בטחון. למשל –

  •        האם ליולדת ישנה רגישות מסוימת או אלרגיות? כך יכול להיות ממש לא נעים לשלוח בוטנים למישהי עם אלרגיה להם.
  •        האם ישנה רגישות מסוימת לפרחים? בלונים וזרי פרחים הינם מתנה מעולה, אבל כדאי לבדוק אם אין רגישות מסוימת לפריחה כזו או אחרת.
  •        מה עם מגבלות בית החולים? האם כל דבר מותר להכניס לשם? ישנן מחלקות או בתי חולים עם מגבלות מסוימות למשל בנושאים כמו אלרגנים, כשרות, ועוד.

עצרו רגע וחשבו מהו הדבר המושלם, המתאים ביותר למי שאתם אוהבים, אבל שגם לא יפגע בטעות בה או בסביבתה אשר בשלב זה יחסית רגישה – הן מבחינת היולדות והן מבחינת העוללים הקטנים.

 

רעיונות למתנות ליולדת והייחוד שלהן

 

אז כמובן שישנם שלל רעיונות למתנות שתוכלו להביא ליקרים ללבכם. זה לא משנה אם זו מתנה מקורית וייחודית או קלישאתית לחלוטין, מה שמשנה זה להראות אהבה, שאכפת לכם, ולתת תחושה קטנה של עידוד ברגע שלא תמיד כל כך פשוט ומובן מאליו.

 

  •        בלונים וזרי פרחים – אולי המתנה הנפוצה ביותר, אבל זה ממש לא הופך אותה למיותרת או סטנדרטית! זרי פרחים זה דבר נפלא, וזה תמיד עושה טוב על הנשמה. זר פרחים מושלם יכול לספק לא רק קצת אור וצבע למקום משמים ומלחיץ כמו בית חולים, אלא גם ריח טוב, יופי, תחושה של אהבה ואינטימיות, בדיוק מה שצריך ברגעים הללו.
  •        כרטיסי ברכה – אם יש לכם את זה בכישורי כתיבה אז אין דבר מרגש יותר מכרטיס ברכה אישי. אפשר לצרף תמונה של כל הצוות בעבודה, של החברים עם היולדת, או סתם משהו קטן ואישי. כרטיסי ברכה יכולים לרגש יותר מכל מתנה חומרית, אם רק משקיעים בהם את הלב ואת המחשבה.
  •        שוקולדים – לא נראה כי קיים על פני האדמה אדם שיגיד לא לשוקולד. אבל איזה שוקולד? כאן הקסם מתחיל. כל יולדת כנראה ותשמח לחבילת שוקולדים קטנים וייחודיים, אבל חשוב לנסות ולקלוע לטעמה האישי. זה לא חייב להיות חבילה גדולה, בניגוד למה שכולם חושבים הגודל ממש לא משנה, מה שקריטי זה האיכות! שוקולד טוב הוא כזה שמשאיר בפה טעם של עוד, עוד, ועוד.
  •        צילומי ניו בורן – אחרון אבל בהחלט החביב ביותר זה צילומי ניו בורן. זו מתנה קצת יקרה יותר מהאחרות, אבל היא ללא ספק הייחודית והמרגשת ביותר מכולם. בעוד שוקולד נגמר, פרחים נובלים, וכרטיסי ברכה נעלמים עם הזמן, צילומים אישיים של התינוק הקטן ומשפחתו – זה מלווה אתכם כל החיים, ובמורד הדורות. ללא ספק, להתאסף יחד כמה אנשים ולתת כמתנה ליולדת צילומי ניו בורן זה דבר מקסים.