מה צריך כדי לארגן חתונה בטבע?

כיום, יותר ויותר זוגות מחפשים אחר לוקיישן טבעי שניתן להתחתן בו. בכך חתונות בקרחת היער, בין כרמים ושדות, בחצר אחורית, כמו על החוף הים – מאפשרות אווירה יוצאת דופן, נעימה ומיוחדת יותר מכזאת שמתרחשת באולם אירועים סטנדרטי. מי שיתכנן חתונה בטבע, ייהנה מהכוכבים שהופכים לחופה מקסימה ונוצצת בימי קיץ חמימים, מהפרחים והמרחבים שישמשו הנוף הנשקף מכול זווית, בזמן שהאורחים של הזוג המאושר – חווים חוויה טבעית ונעימה.

אם אתם רוצים לדעת כיצד מתכננים חתונות בטבע, כדאי לקבל השראה מתצלומים ואתרים לעיצוב חתונות, מחנויות לפריטי חתונה, כמו גם מאפליקציות שמציעות רעיונות נהדרים לעיצוב. ובכול זאת, יש כמה פריטים שכדאי לרכוש ולהזמין עבור החתונה שלכם, בין אם היא בטבע או במרחב פתוח אחר:

פרחים

כול אירוע שיש בו פרחים יפים טריים ומרשימים, הופך באופן אוטומטי לאירוע מקסים ומלבלב. עבור חתונה, מומלץ לבחור שושנים וורודות, וורדים לבנים ארוכי גבעול, פרחי ליליות זקופים ושאר זרי פרחים עדינים שמתאימים לעיצוב המרחב. בחרו חנות המציעה סידורי פרחים לאירועים, שאפשר לרכוש ממנה גם זר כלה אשר אותו אפשר לשאת בטקס החופה. 

בלונים

אם אתם מתכננים חתונה על חוף הים, כדאי לקשט ולתחום את רצועת החוף בה תקיימו את האירוע: בבלונים לבנים. קשירת בלונים לבנים אל כסאות ושולחנות כמו גם תחימת האזור על ידי שרשראות בלונים שחוסמות את הגישה למי שאינו קשור לאירוע – תספק לכם מקסימום פרטיות ואזור מקסים להתחתן בו. לחתונה בים, מומלץ להוסיף נרות סינים לשביל המוביל אל החופה או פנסים קטנים מעוצבים בתוך עששיות למראה רומנטי.

עציצים

אם אתם מתכננים חתונה בחצר, ביער או בחורשה ירוקה: תוכלו להשלים את המראה הירקרק באמצעות הזמנת עציצים לאירועים. עציצים כאלה יכולים להיות צמחי תבלין, או עציצי נוי עם פרחים בצבעים שאתם אוהבים. הניחו על כול שולחן עציץ אחד או מספר עציצים שיקשטו את השולחנות ויהוו מתנה כיפית עבור האורחים שלכם.

מתנות מיוחדות לאורחים

אם באורחים עסקינן, מומלץ בין היתר להזמין מתנות לאורחים. כיום ישנם מגוון רעיונות למתנות מדליקות לאירוע חיצוני, כמו משקפי שמש בגוונים שונים, ערכות ריענון ואיפור לימים חמים, מארזי בישום וטיפוח איכותיים, אריזות שוקולדים קטנים מעוצבים בסגנון חתן כלה ועוד.